Presentació

El Club de Bitlles Camp de l'Arpa fou fundat l´any 2009, quan un veí del barri va instar a altres veïns/es del barri a jugar unes partides de Bitlles Catalanes en un parc del mateix barri. Primer, jugàvem com aficionats fins que vam decidir entre tots/es crear el Club per disputar la Lliga amb altres clubs i així poder disputar competicions oficials. En l'actualitat som 35 socis/es.

La seu social està al carrer Nació 77, 2n 1a.

El nostre camp està situat a l'Av. Meridiana amb carrer Trinxant.

A sota teniu un enllaç que al clicar podreu veure un mapa d'on està situat aproximadament.

Plànol Camp de Bitlles 001.jpg

El Club de Bitlles Camp de l'Arpa estem inscrits a la Federació Catalana de Bitlles i Bowling , i participem en les competicions oficials que aquesta organitza, actualment amb 2 equips, un a la Lliga Catalana i l'altre equip en la Lliga Territorial de Barcelona.

També participem en tirades festives que organitzen altres equips o nosaltres mateixos, com ara (festes majors, trofeus..)